Tuesday 26 July 2011

SUGAr GLIDER



dalam duduk termenung aritue..aku ada terpkir nak bela sugar glider...aku da survey harga tp still tgh research pasal tabiat dier.... 

aku still tgah tnya member aku..dier banyak info pasal sugar glider nieyh...sbb dier nieyh ada mini zoo hahaha... 
                              SUGAR GLIDER
haiwan yg cumei nieyh dari spesis keluarga tupai jgak klu x silap..cuma lebih nya ...haiwan nieyh mcm super tupai la...sbb dier leh terbang ahakzzz
comei an!!









glider nieyh manja sgt..aku suka sbb aku penah men dgn haiwan nieyh..siyes best..tambah2 aku xda member at rumah..dier leh teman an aku ..:)
insyallah hujung bulan nieyh if ada rezeki..aku nk bela sekor...but first thing nk kna bli cage dier dulu..so sabtu nieyh aku nk kna g survey harga dulu lowh huhuhuhu




nanti aku da dapat maklumat banyak pasal glider nieyhh aku story aw.....sbb skunk pown tgh blajar tabiat dier...:)

2 comments: